srijeda, 27. lipnja 2012.

Erotska prica Sin i majka 2

Počela sam trljati picu i pustila drugi klip. Gledala sam kako momak jebe svoju majku na kuhinjskom stolu. Shvatih da uživam i da
zamišljam kako i mene jebe na mom kuhinjskom stolu moj sin Nikola. Glasno sam masturbirala u uživala uz sinove incest filmove. Mislila sam da sam sama u kuci i nisam mogla ni da naslutim da upravo moj sin Nikola stoji iza poluotvorenih vrata i da drka svoju mladu kitu gledajući u mene, rođenu majku. Ugasih kompjuter panično na prekidač. Bilo je kasno. Osjetio je moju napaljenost i odlučno krenuo na mene. Poljubio me strasno, nisam se opirala. Znala sam kuda vodi taj poljubac, ali ipak uzvratih ga. Legosmo na krevet. Nespretno me skidao, vidjelo se da nije iskusan. Legao je preko mene. Dodir njegovog mišićavog tijela mi je prijao. Prodro je u mene brzo i vec poslije minut dva bio gotov. Znala sam da je previše napaljen da duže izdrži. Nisam htjela da ostanem bez orgazma. Lagano mu počeh drkat ljepljivi kurac i on postade vrlo brzo tvrd i spreman za karanje mamice.
Ovaj put me tucao od pozadi. Osjećala sam kako mi se bliži orgazam  i počela da govorim sinu prostote koje su ga još jače napalile. Zajedno smo svršili ovaj put i još mnogo puta poslije toga i dan danas svršavamo zajedno.

Nema komentara:

Objavi komentar